Monday, September 17, 2018

i just woke up from my bed. susah betul nak bangun dari katil, tahu tak? rasa macam nak continue je baring, but then aku fikir balik, i have to take bath, wash my clothes. so, tadi aku dah pergi toilet, cuci muka and right now waiting for my turn to take a shower. i have plan my day to be a little bit social, aku ajak nisak pergi lunch, at least hari ni aku tak terperap dalam bilik je. i have to still connected to people around me so that i won't be crazy alone. do you want to know why i feel lonely gila? sebab people around me kadang' lagu pun boleh menyebabkan aku rasa lonely. they have friends, boyfriend/girlfriend thus makes me feel isolated. aku tak tahu whether aku yang bersalah for having this feeling or this is normal. sometimes rasa macam nak bercakap dengan orang pasal apa yang aku rasa ni, but bila fikir balik, if i tell them about this, dia orang kisah ke dengan apa yang aku rasa ke dia orang fikir aku ni dahagakan perhatian which is true, frankly tapi aku tak nak lah orang tahu aku macam tu. so here i am, talking alone in this blog.

ok, aku nak mandi sat.. petang sikit aku update lagi about my day. thanks for being here with me.

lots of hugs. xoxo

No comments:

Post a Comment